Jouw rol
In deze rol ben je hét aanspreekpunt voor ondernemers en leveranciers en draag je zorg voor een juiste, tijdige, efficiënte, accurate en volledige verwerking van gegevens in de crediteurenadministratie. Je levert een belangrijke bijdrage in de diverse financiële stromen binnen ElectronicPartner Nederland B.V. Zo lees je in, boekt en controleert periodiek kosten-, goederen- en leveranciersfacturen, boek je bankafschriften en beantwoord je vragen van ondernemers en leveranciers m.b.t. factuurgegevens. Je verzorgt betalingen/incasso’s en verstrekt (periodieke) overzichten en gegevens en bewaakt de financiële stromen, zoals ontvangen bedragen van leveranciers, vooruitbetalingen en het goed verlopen van de goedkeuring van facturen.
Je ondersteunt indien nodig bij overige financiële werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld debiteurenbewaking en/of onderhouden van crediteuren en debiteurengegevens in SAP.
Je werkt nauw en graag samen met collega’s van team Finance en andere afdelingen om de administratie accuraat te houden. Je legt verantwoording af aan de Head of Finance.
Wat breng je mee?
Wij bieden
Solliciteren
Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV in een pdf-bestand z.s.m. naar ElectronicPartner, t.a.v. Anneke Koster , HR adviseur via e-mail naar hrm@electronicpartner.nl
Voor informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Sjon van Schaik, Head of Finance: 0347-364421. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Anneke Koster, HR adviseur op 06-54217956.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld