Met deze authentieke merkbelofte wil de retailformule haar kernwaarden meer betekenis geven. Met de klant meedenken klinkt als vanzelfsprekend. De ondernemers van EP: gaan net dat stapje verder. Zodra de klant de winkel binnenstapt, en in elke fase daartussen tot aan de bezorging en/of installatie én daarna, draait het om de klant. Zonder het specifiek te benoemen, staat service, in de breedste zin van het woord centraal binnen deze nieuwe merkbelofte.

De nieuwe merkbelofte en merkidentiteit zijn ontwikkeld in samenwerking met ZIGT. Ook op het gebied van vormgeving en uitstraling wordt het geheel versterkt met een nieuwe look & feel die bij deze tijd past. De komende tijd wordt deze nieuwe visuele identiteit zichtbaar in alle merkuitingen. Een specifiek element in de nieuwe merkbelofte is het één-tweetje dat telkens terugkomt.

“Als franchisegever willen we dat onze ondernemers doen waar ze het beste in zijn: ondernemen. Voor ons is de uitdaging om ze in alle facetten rondom het ondernemen te ontzorgen, ook op het gebied van marketing. Wij geloven dat we met deze vernieuwde merkbelofte de kracht van onze EP:Formule nog zichtbaarder maken richting onze klanten. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat”, aldus Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland.

Raymond Bloem, Creative Director bij ZIGT ‘We hebben een communicatieconcept ontwikkeld dat de landelijke naamsbekendheid van EP: moet gaan vergroten. De tone-of-voice van onze campagne is sympathiek. De nieuwe merkbelofte: EP: denkt met je mee, zet de EP:Ondernemer in z’n kracht. Want juist die persoonlijke aandacht verbindt het merk met de consument. Service krijgt op deze manier een geheel nieuwe lading. Al met al een nieuwe aanpak die EP: als merk doet groeien en uniek maakt.”