De EP:Formule is in Nederland nog lang niet uitgegroeid. Met de komst van EP:Made, en op zeer korte termijn een andere nieuwe winkel in het zuiden, wordt deze uitspraak bevestigd. “Onze bekendheid neemt toe. Ook online. We investeren meer en meer in (online) marketing. Onlangs introduceerden we onze nieuwe communicatiecampagne incl. nieuwe pay-off. Ook onze look & feel is in een modern jasje gestoken.”, aldus Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland.
EP: denkt met je mee
De pay-off ‘EP: denkt met je mee’ werd onlangs geïntroduceerd als vernieuwde merkbelofte. Het is echter meer dan alleen een pay-off, het is een manier van werken. De retailformule is er sterk van overtuigd dat goed luisteren naar de wensen en behoeften van de klant leidt tot een sterke relatie die verder gaat dan alleen verkopen. ”Als EP:Franchisenemer ga je zelf aan de slag, maar je kunt te allen tijde terugvallen op onze in-house kennis op het gebied van marketing, inkoop, finance etc. Wij denken graag met de ondernemer mee zoals de ondernemer ook met haar/zijn klanten meedenkt. ”, aldus van Tent.
EP:Made, met trots overgenomen door de jonge ondernemer Bas Rijsdijk, opent officieel haar deuren op 27 april.