De retailformule EP: draaide de afgelopen maanden, evenals het afgelopen jaar, een zeer goede omzet. Vooral door de juiste combinatie van lokaal ondernemerschap en een gerichte online strategie. Hoewel EP: steeds meer terrein wint op het online vlak, blijft de organisatie met het EP:Shopconcept investeren in de ontwikkeling van haar EP:Ondernemers.
“De discussie over de kracht van stenen winkels is oneindig. Wij geloven dat lokaal ondernemerschap haar toegevoegde waarde altijd zal blijven bewijzen. Uiteraard wel met de juiste succesingrediënten. Het EP:Shopconcept heeft alle ingrediënten die volledig gericht zijn op merk- en klantbeleving, van winkelpresentatie tot productassortiment. Gecombineerd met de service- en klantgerichtheid van lokaal ondernemerschap, maakt dit het succes van de EP:Formule. Onze ambitie is om de aankomende jaren onze bestaande winkels te voorzien van het nieuwste EP:Shopconcept, maar ook nieuwe winkels te blijven openen”, aldus Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland.
Op 13 augustus jl. werd de nieuwe winkel van EP:Tummers geopend in Sittard-Geleen. Met deze winkel opent EP:Tummers alweer zijn achtste vestiging. Met een winkeloppervlakte van ruim 1400m2 is dit een van de grootste EP:Winkels van Nederland met een bijzonder winkelconcept, met verschillende belevingscorners en een uniek koffiehuis.